Program lojalnościowy

Regulamin Programu lojalnościowego.

 

 SZCZECIN :

  • 1. Uczestnictwo w programie lojalnościowym jest za darmo.
  • 2. Każdy zainteresowany klient otrzyma za darmo kartę klienta z własnym numerem.
  • 3. Za każde 10 zł wartości gry którą klient kupuje lub bierze przy wymianie, otrzymuje 1 pkt
  • 4. Za każdą przyniesioną grę na wymianę lub sprzedaż klient otrzymuje dodatkowo 50% punktów.
  • 5. Za każdego poleconego klienta który dokona u nas pierwszego zakupu i wyrobi sobie w naszym sklepie kartę klienta,osoba polecająca otrzyma bonusowo tyle samo punktów co polecony klient przy pierwszym zakupie.
  • 6. Po zebraniu 200 pkt. automatycznie zostanie klientowi przypisany rabat do karty w wysokości 50 zł
  • 7. Program lojalnościowy nie obejmuje konsol oraz nowych akcesoriów.
  • 8. Aby punkty zostały naliczone obowiązkiem każdego klienta jest podanie podczas transakcji numerku karty.
  • 9. Sklep Play&Go zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych produktów z programu lojalnościowego oraz zmian w regulaminie.
  • 10. Jeśli klient przez rok nie skorzysta z karty przynajmniej raz, sklep Play&Go zastrzega sobie możliwość wykasowania konta.
  • 11. Zakładając kartę klienta, klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu identyfikacji klienta.

 

POZNAŃ :

  • 1. Uczestnictwo w programie lojalnościowym jest za darmo.
  • 2. Każdy zainteresowany klient otrzyma za darmo kartę klienta z własnym numerem.
  • 3. Punkty na karte naliczane są w następujący sposób. Za zakupioną grę od 100 zł, klient otrzymuje 20 pkt. Za każdą sprzedaną/ wymienioną grę powyżej 100 zł klient otrzymuje 10 pkt. Za zakupioną grę do 100 zł, klient otrzymuje 10 pkt. Za każdą sprzedaną/ wymienioną grę poniżej 100 zł klient otrzymuje 5 pkt.
  • 4. Za każde zebrane 500 pkt, klientowi przysługuje rabat w wysokości 50 zł za zakupy o wartości minimum 50 zł.
  • 5. Zgromadzonych punktów i rabatu nie ma możliwośći wymienić na gotówkę.
  • 6. Program lojalnościowy nie obejmuje zakupu i sprzedaży konsol oraz akcesorów. Punkty zbiera się tylko za gry.
  • 7. Obowiązkiem klienta jest okazanie karty klienta lub podać jej numer aby punkty zostały naliczone.
  • 8. Sklep Play&Go zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych produktów z programu lojalnościowego oraz zmian w regulaminie.
  • 9. Jeśli klient przez rok nie skorzysta z karty przynajmniej raz, sklep Play&Go zastrzega sobie możliwość wykasowania konta.
  • 10. Zakładając kartę klienta, klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu identyfikacji klienta.